Varför fick inte jag gå på audition...

image6för den här gruppen? In my dreams att jag skulle fått en plats men det skulle verkligen vara en dröm att få vara med i en sån här grupp. Just det, här är mina nya idoler. Undra när de kommer till Sverige? Vilka röster, helt fantastiskt!! Ofta gillar jag manliga röster men sorry guys, så här vackra röster finns ingen av er som har, det skulle möjligtvis vara goss-röster isf.
Amazing Celtic Woman.
http://www.youtube.com/watch?v=I5T6gyCPDvM&feature=related

Dagens gnäll 1 också ja, jo men nu är jag så trött på plugget så helt plötsligt  vill jag bara sjunga på heltid. Men det är för sent att satsa på sången, jag är för gammal!!! och nu är jag bitter för att jag inte hoppade på de där sångutbildningarna som jag kom in på eller sökte flera. Så vi får väl fortsätta tugga på med grekiskan - det är kul.....not.
Dagen gnäll 2 Efter att två hundar kom springande lösa och attackerar mina tre i koppel, en stor dobbermann-blandning flyger på min ena hane och det blir en rejäl dogfight, när de till slut gjort upp (min vann he he) så sticker de med svansen tillbaka till matte, matten ropar med sig hundarna och går därifrån, jag vrålar efter denna idiot att hon inte bara kan gå utan vi måste se så att inte hundarna har skadat varandra, hon fortsätter bortåt i mörkret och låtsas som ingenting. JAG BLIR GALEN PÅ FOLK SOM INTE KAN BETE SIG! Det minsta man kan begära är väl att få en ursäkt. Innerligt hoppas jag (inte för hundens skull men för mattens) att min fick till ett jack någonstans som måste sys och dräneras så kärringen åker på en sjudundrans veterinärräkning. Skulle inte förvåna mig om hon inte har doggen försäkrad, hon åker kanske inte med den till veterinären heller även om det behövs. PUCKO!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du prata om? 0-o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback