Advent

Varför är adventsljusstakar så hiskeligt dyra? I alla fall om man vill ha en stor som inte är traditionellt röd med små plastiga ljusmanschetter runt. Många säger att det är skönt när december kommer, då blir det lite ljusare när alla stjärnor och ljusstakar  kommer fram. Men allvarligt talat, hur mycket ljusare blir det egentligen? Jag tyckte i alla fall att det aldrig blev speciellt ljust idag även om det ser ut ett tivoli i vissa grannars fönster.

Nu har jag insett att min blogg (redan är och) ska bli en gnällblogg. Ja, det ska bli min nisch!
Det är så skönt att få gnälla och vara pessimist.
 
Nu måste jag plugga också....usch!

Kommentarer
Postat av: Honkenponken

Jaaa, gnällblogg är toppen! Skit i stakarna! Jag har bojkottat allt julpynt!

Postat av: Flabban

Ja, det gjorde du rätt i. Har ni inget alltså? Bra!

2007-12-06 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback